Honda CR-V 2.0i-MMD 2WD Hybrid Elegance
BTW niet terugvorderbaar
24.900 €
- Externe kleurlunar white
- InterieurStof
- Kilometerstand80.100 km
- BrandstofBenzine
- TransmissieAutomaat
- Deuren5
- Vermogen107 kW / 145 PK
- Cilinderinhoud1.993 cm³
- Eerste inschrijving01/02/2019
- CO2 Uitstoot (NEDC)120 g/km
- Euronorm6d
Uitrusting & specificaties
Prestaties
Acceleratie (0-100 km/u)-
Max. koppel-
Cilinderinhoud1.993 cm³
Vermogen107 kW / 145 PK
Verbruik
Stedelijk (l/100km)-
Buiten stedelijk (l/100km)-
Gecombineerd (l/100km)5,30 l/100km
Motor
Tankinhoud-
Aantal cilinders4
Afmetingen
Gewicht1614 kg
Lengte van het voertuig-
Breedte van het voertuig-
Hoogte van het voertuig-
Wielbasis van het voertuig-
Omgeving
CO2-uitstoot120,0 g/km
Honda CR-V Hybride Elegance in perfecte staat & onderhouden met volledige onderhoudshistoriek.
Elegance uitvoering:
- Honda Connect Navigation
- Digitale radio
- car play/ Android Auto
- Adaptieve cruise controle met snelheidsbegrenzer
- Achteruitrijcamera en parkeersensoren voor en achteraan
- LED- koplampen
- Pneumatische verstelbare lendensteun bestuurder-en passagierszetel
- Verwarmde zetels vooraan
- Bleutooth handsfree
- Zelfsdimmende achteruitrijspiegel -
- Emergency Call Actief stadsremsysteem Actieve rijstrookassistent
- Frontale botswaarschuwing
- Automatische dubbele zone airco
- Verkeersbordherkenning
- Bestuurdersinfomatiescherm
- Elektrisch verwarmde en inklapbare buitenspiegels
Optie:
- Vaste trekhaak: 633,34 € excl.btw
- Afneembare trekhaak: 780,47 € excl.btw
- Mechanisch draaibare trekhaak: 1.274,57 € excl.btw
Al onze auto',s zijn altijd vooraf grondig geïnspecteerd en reeds technisch en optisch klaargemaakt voor verkoop. Dit geeft jou maximale zekerheid bij de aankoop van jouw volgende auto.
Je huidige auto laten overnemen?
Ook dat is geen probleem, daar helpen we je graag bij.
Vraag vrijblijvend naar onze verschillende financierings en leasing mogelijkheden, met of zonder voorschot.
Werking I-MMD.
De 2.0 i-VTEC, 145 pk sterk, voedt de eerste elektromotor, die de stroom genereert. De tweede elektromotor, 135 kW (184 pk) sterk, drijft de voorwielen of de vier wielen aan met dezelfde hardware als de gewone CR-V. In de EV-rijmodus haalt die elektromotor zijn stroom uit de batterij, in de hybride rijmodus komt de stroom van de elektromotor-generator. De derde rijmodus is de Engine-modus, die de benzinemotor rechtstreeks aan de wielen koppelt. Geen continu variabele transmissie of planetaire versnellingsbak overigens, maar een vaste overbrengingsverhouding. Omdat die het koppel vloeiender afgeeft.
Ongemerkt en naadloos
Een technisch ingewikkeld kluwen dus, maar in de praktijk hoef je je daar niks van aan te trekken: de CR-V bepaalt zelf welke rijmodus hij het meest geschikt vind om de aandrijflijn zo efficiënt mogelijk te laten werken. Volgens Honda moet je dat op papier een brandstofverbruik opleveren van 5,3 l/100 km in de FWD-versie, en 5,5 l/100 km in de 4WD-uitvoering. Daar slaagt de CR-V in de praktijk opmerkelijk goed in: we reden op de persintroductie op een testparcours een afwisselende mix tussen stad, snelweg en heuvelachtige landelijke wegen, en klokten op het einde van de rit af op 5,8 l/100 km met de vierwielaangedreven versie.
(1.*) https://www.vroom.be/nl/test/honda-cr-v-hybrid-intelligent-zuinig-21110
Meer info: Alain Marchand
- Honda Approved plus 2 jaar garantie
- Car-Pass aanwezig.
- Garantie Hybride systeem: 01/2027
Elegance uitvoering:
- Honda Connect Navigation
- Digitale radio
- car play/ Android Auto
- Adaptieve cruise controle met snelheidsbegrenzer
- Achteruitrijcamera en parkeersensoren voor en achteraan
- LED- koplampen
- Pneumatische verstelbare lendensteun bestuurder-en passagierszetel
- Verwarmde zetels vooraan
- Bleutooth handsfree
- Zelfsdimmende achteruitrijspiegel -
- Emergency Call Actief stadsremsysteem Actieve rijstrookassistent
- Frontale botswaarschuwing
- Automatische dubbele zone airco
- Verkeersbordherkenning
- Bestuurdersinfomatiescherm
- Elektrisch verwarmde en inklapbare buitenspiegels
Optie:
- Vaste trekhaak: 633,34 € excl.btw
- Afneembare trekhaak: 780,47 € excl.btw
- Mechanisch draaibare trekhaak: 1.274,57 € excl.btw
Al onze auto',s zijn altijd vooraf grondig geïnspecteerd en reeds technisch en optisch klaargemaakt voor verkoop. Dit geeft jou maximale zekerheid bij de aankoop van jouw volgende auto.
Je huidige auto laten overnemen?
Ook dat is geen probleem, daar helpen we je graag bij.
Vraag vrijblijvend naar onze verschillende financierings en leasing mogelijkheden, met of zonder voorschot.
Werking I-MMD.
De 2.0 i-VTEC, 145 pk sterk, voedt de eerste elektromotor, die de stroom genereert. De tweede elektromotor, 135 kW (184 pk) sterk, drijft de voorwielen of de vier wielen aan met dezelfde hardware als de gewone CR-V. In de EV-rijmodus haalt die elektromotor zijn stroom uit de batterij, in de hybride rijmodus komt de stroom van de elektromotor-generator. De derde rijmodus is de Engine-modus, die de benzinemotor rechtstreeks aan de wielen koppelt. Geen continu variabele transmissie of planetaire versnellingsbak overigens, maar een vaste overbrengingsverhouding. Omdat die het koppel vloeiender afgeeft.
Ongemerkt en naadloos
Een technisch ingewikkeld kluwen dus, maar in de praktijk hoef je je daar niks van aan te trekken: de CR-V bepaalt zelf welke rijmodus hij het meest geschikt vind om de aandrijflijn zo efficiënt mogelijk te laten werken. Volgens Honda moet je dat op papier een brandstofverbruik opleveren van 5,3 l/100 km in de FWD-versie, en 5,5 l/100 km in de 4WD-uitvoering. Daar slaagt de CR-V in de praktijk opmerkelijk goed in: we reden op de persintroductie op een testparcours een afwisselende mix tussen stad, snelweg en heuvelachtige landelijke wegen, en klokten op het einde van de rit af op 5,8 l/100 km met de vierwielaangedreven versie.
(1.*) https://www.vroom.be/nl/test/honda-cr-v-hybrid-intelligent-zuinig-21110
Meer info: Alain Marchand
Verdeler contacteren